whitedream 1Ezgiii ay benimde ilk aşerdiğim şey kokoreçti 1 ay önce yedim aslında hiç sevmem ama yedim 1 tane 😊
Bktece 1Ezgiii doktorum yasaklamıştı ama canin çok çekerse çeyrek ekmek yiyebilirsin demişti ben hic yemedim canın cok cektiyse ye canim
busra1997alpaslan2021 1Ezgiii hersey zararlı ictigimz süt yoğurt bile nasıl yapıldığını duyunca şok oldum kendim yapmayı düşünüyorum hatta haftaya ye canım ye birsey olmazzzzzz
MinikMucizeninAnnesi Temizliğine güvendiğiniz bir yerse gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz bende devamlı yiyorum 😍
Miraycaner 1Ezgiii DOÇ DR Mehmet fatih karslıya sorulmuştu kendisi perinatolog kadın doğum uzmanı ve sakatatın bir zatarı olmadığını söylemişti yakından takip ediyorum kendisini yiyebilirsiniz diyor🌸 Bende kokoreci çok severim her fırsatta yiyorum🥰
Aycaccelik 1Ezgiii abartmadan yersen elbette bi sorun olmaz ben de ilk gebeliğimde abartmadan canım devamlı sakatat çektiği için ayda bir kokoreç diğer ay kelle paça içiyordum 😀
Ctorun 1Ezgiii hamilelikte sakatat tarzı herşey yasak.bir tane ısırık al bence ne olur ne olmaz sonuçta çok da düzgün birşey değil.
Kusciviltisi 1Ezgiii benim doktorum kokorecte bir sakınca görmüyor temiz ve iyi pişmiş olsun yeter diyor bende bi 5-6 kere yemişimdir ama midye yasak
bugo 1Ezgiii ay benim de canım deli gibi turşu istiyor bu saatte yersem o bana nasıl döner acaba💃🏻😂😂 napsak bilemedim👻