AysenurYumak Fattooss iyi geceler 💕 6+2 sabahları miğdem bulanıyor akşamlar başım ağrıyor.Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin.
mercimeginannesiiii Misa34 ya buna nasıl çare bulucaz bilmiyorum. Bende aynı durumdayım. 8 haftalık olduk. Kurudum kaldım susuzluktan. Üstüne üstlük heryer su kokuyor 🥺
Hermoniegranger Benim 5+0. Bilmiyordum yeni öğrendim ilk 2-3 haftada aşırı bulantı ve istifra oldu ama şuan sadece gaz var. Bu hafta keseyi görmeyi bekliyoruz bakalım
Bsra_bhsi 13 haftaligim bı nevi bende yeni gebelerdenim ☺️ bulantılarım çok vardı yemek hala yapamıyorum ama bulantılar azaldı bı çok şeyden de tiksiniyorum hiç bişey yiyemiyorum hep açım ama yiyemiyorum
Fattooss Hermoniegranger benim de regl gibi ağrılarım var doktorum normal dedi hatta ben sormadan regl gibi ağrılar olur dedi
deletedmom87894 Benim hiç midem bulanmadı anneminde hiç bulanmamış hamileyken inşallah anneme çekmişimdir😂benimde bulanmaz yoksa vay halime çok nazlıyımdır ufacık bi yerim ağrısa yatarım sürekli
Bsra_bhsi Kamusbuglem Yani özele bı seferlik gittim çok rahatsizdim orada baktı oğlana benziyor dedi ama kendi doktorum göremez bebeği nasıl benzetti dedi ama o doktora gidenlerde kemik yapısından erkekse anlar dedi erken bakalım ne bişey yok
Bsrabyk Kızlarr merhabaa 6+1 günlük gebeyiiim yarın doktor kontrolümüzz var inşallah kalp atışlarını duyarımm ❤️Sizler kaç haftalıkken duymuştunuz ?🥰
Misa34 mercimeginannesiiii 1.5 litrelik suyun icine limon dilimleri attm geceden oyle denicem bi bakalim
Asli0611 Yorumlara bi göz atıyorum da herkes gaz sancısı falan yazmış bu hamilelik belirtisi mi ilk defa duyuyorum ilk hamileliğimde yaşamamıştım da böyle bir sorunu şu 1 haftadır bende de aşırı gaz sorunu var mide ekşimesi kasık ağrısı vs..
Fattooss Misa34 pipetle su içmeyi deneyin kızlar ben yaşamadım henüz ama bir yerde okumuştum pipetle az az gittiği için su mideye rahatsız etmiyormuş