Zehra9616 Zelihaa123 5 namaz vakti 6 da evi havalandiriyorum bucuga kadar sonra kahvalti isine girisiyorum o arada evi toplayip oglumu uyandiriyorum 7.30 oluyo kahvaltisini yapio 8.10 da okula gidiyoruz geliyorum esime kahvalti sonra topla camasir bulasik evi temizle yemek yap okula git oglani al yedir banyosu falan fisman saat 9 oluyo😂
Zelihaa123 Zehra9616 guzel bi duzen ben valla sadece yemek temizlik yatmakla meskulum 🤣ilk olucak cocuk bakalim cocuktan sonra nasol olcak aslinda guzel olcak canim sıkilmasina firsat olmaz hem
Happybsrn Zelihaa123 kullanıyorum ama ona rağmen kusuyorum kafana göre bazen kullanıyorum,, çünkü kusmayı azaltıyor bu defa da bulantı kalıyor ama ben kusunca biraz rahatlıyorum ,, bilmiyorum ne zaman geçecek 🤧🤧
Zelihaa123 Happybsrn bende 16+2 benden daha az haftalik gorunce seviniyorum sanki hic ilerlemiyomusum gibi geliyo bana da 🤣
Zehra9616 Zelihaa123 en fazla 7 / 24 gozunun icine baktigin bi cicek olur evinde aglar sizlar dolandirir ardinda sizi 😂😊
Zelihaa123 g-ceylan cok surmedi ilk 2 bucuk ay sonrasinda normale dondim suan mesela hic hamile gibi degilim