merveartagan bu durumunu asla boşlama muhakkak doktora git araştır ama altından hiç birşey çıkmayadabilir bunu bil. Ben 26. Haftamdayım daha bugün tüm günüm hastanede geçti. Bebeğimi karnımda değil afedetsin çamaşırımın içinse büyütüyorum. Gören hamile olduğumu bile anlamıyor. Doktor defalarca baktı çok aşağıdayken açılma kasılma yoktu hep. Bugün detaylı karın içi ultrason vs bakıldı. Acaba organlarım geçmesi gereken yere mi geçmedi ya da karnımda yabancı birri cisim olsbilir mi neden bu kadar aşağıda bebek diye. Hiç birşey çıkmadı şükür. Artık o ağrıları sürekli wc hissini ben herşeyi mecburen kabullendim ama araştırdım öyle rahatladım sen de muhakkak üstüne düş diye öneririm sana ki kafan rahat olsun