Serifeberay mor_menekse1 doktorumda doğuma kadar kullan demişti fakat ben son 1 bucuk aydır içmiyorum 🤭
Tugcenrtnc mor_menekse1 ben içiyorum bu haftalar doğumum var ilacım bitmişti doktoruma sordum al doğumdan sonra da içersin dedi
__aysenr__ mor_menekse1 ben de 12.haftamda başladım bu haftaya yani 35 e kadar kullandım. Bu hafta doktoruma decavit yazdırdım onun yerine
Babyface mor_menekse1 Bende hamileliğimin başından beri içiyorum ve çok faydasını gördüm gerçekten.İlk zamanlar bulantıdan bişey yiyemiyordum ve bu hap sayesinde ayakta kaldım diyebilirim.Doğuma kadar kullan dedi doktorum.Siz de kullanın bence ne kadar beslensek de takviye şart hamilelikte
HandeErylmaz alparslanannesii1661 içtikten az bir zaman geçtikten sonra ağzıma değişik bir tat geliyordu ve midemi daha çok bulandırıyordu o yüzden çoğu zaman içemiyordum
Mrymonek mor_menekse1 neden içmek istemiyorsunuz? Vitamin o ben hamile kalmadan baslamistim hala içiyorum son haftalardayim doğumdan sonra da 3 4 ay kadar icicem sanırım
Nazli_ayar Mrymonek Aslında sizin gbi hamile kalmadan başlamak gerekiyormuş iyi yapmışsınız. Benim pek bir bilgim yoktu bu konularda önceden keşke arastrsaymisim diyorum şimdi.
mor_menekse1 Mrymonek ya benim midem cok bulanıyor 🥵 istemsizce yutuyuyorum geri çıkıyor o yuzden cok şükür 12 haftaya girdik düzeldiğim gibi kullanmaya devam edicem ozman :/
Nazli_ayar mor_menekse1 gebeliğin sonuna kadar kullandiriyolar. Bende mide bulantısı yaptığı için genel olarak yatmadan önce içiyorum.
mor_menekse1 Nazli_ayar iyi yapıyorsunuz bnim günde üç defa proggetanım var agızdan gece bir prilam bir progestan içip zor uyuyorum zaten midem hep ağzımda yuksek yastıkla uyuyorum regenesis de içsem asla uyuyamam bulantıyı artırıyor o yuzden akşam yemeğinden hemen snra yutuyom 😄
balbocegim27 mor_menekse1 33+2 yim halen kullanıyorum dogum dan 6 ay sonraya kadar da devam edicem bir hafta falan içmedim 2 kg almıştım onu da vermiştim faydası olduğunu düşünüyorum
Nazli_ayar mor_menekse1 Prilamdan hiç memnun kalmadim ya bir kutu bitti ama acaba bu sefer etki eder mi diyerek içmiştim hep. Sadece ilk kullandigim hafta çok iyi gelmişti sonrasında icsemde birsey fark etmedi.
alparslanannesii1661 SF06 direk içip uyuyorum ben asla oyalanmadan balik yagi hapi oldugu icin balik kokusu gelebilir sanirim bir iki kere bende aldim ama direk uykuya geçtiğim için sabah vs gun icerisinde koku falan almiyorum zaten emilim oluyor hap
sivlimglsh mor_menekse1 ben başlarda normal folik asit kullandım. Bu balık yağını 20. Haftamdan sonra bebek beyin gelişimi için kullanıyorum balık yiyemiyorum çünkü. Sanırım doğurana kadar kullanacağım.