zeyolin
[bilinmeyen] telefonu açma 🤣 uyuyordum dersin akşam en son arayıp hamilelik uyku yapıyor de
Dykdyk
[bilinmeyen] Aynı şey banada oldu normalde beni doğru düzgün aramayan kadın hamile olduğumu öğrenince telefon numaramı ezberledi resmen 😂 Öncesinde nasılsam hala öyleyim taviz vermiyorum.
Bebegimibeklerken__
Mesafeli olun eğer istemiyorsanız temizlik yapıyorum müsait değilim vs diyin
Cgla
[bilinmeyen] seni dusundugunden oyle yapiyordur ama guzel bi dille konus anne biraz yatmam gerek veya biraz agrim var bugun gelmesem olur mu fln gibisinden.
ebrarecem
Açıkça söyle sürekli uykum var kendi evimde rahatça uyumak istiyorum diye
Nisanurr
Ohooo üstelik daha yolun başındasın bacım Allah sabır versin 🙏🙏🙏
Gmsozge
[bilinmeyen] sabırlı davranmalısın ve sakinliğini korumalısın ne kadarlık evlisin bilmiyorum sabır zamanla düzelecekler. Kayınvalidenin merak ettiği yada aradığı şuan sen değilsin doğacak olan torunu. Seni madem yanında görmek istiyor yanında dinlen ayaklarını uzat Yorgun’um uykum çok var de 1-2 1-2 ben sizin yanınızda yatamıyorum uyanamıyorum dersin daha dokunmazlar zaten. Eşin ile de bu konuyu detaylıca konuşman lazım.
Bebegimibeklerken__
[bilinmeyen] şaka gibi 😂😂
4283eslem
[bilinmeyen] sende ilerde kayınvalide olcan cnm kendine nasıl davranılmasını istersen kayınvalidenede öyle davran bosver kızma hm sana destek olur kötülüğün icin aramıyordur zamanla seni halsiz bitkin gördükçe anlar hatasını rahatsiz etmez seviniyordur kadıncağız babanne olcam diye napsın☺
Cgla
[bilinmeyen] hmm tabi icini bilemem boyle soyleyince sende haklisin canim benim. Ama soyle cekinme yani rahatsizim bugun yatmak istiyorum felan de yorgunum de hergun bisey soyle yani mecbur degilsin. Benimde kaynanam mesela gecen sabah biyere gidcekti bende istemedim acikcasi yorgundumda sen git anne benim yatmam lazm yorgunum dedim biraz burun kirin etti ama yani söyle cekinme yoksa 9 ay boyunca boyle gitmez yani.
4283eslem
[bilinmeyen] aman git saçını başını yol o zmn ne diyelim😏
1072PINAR
[bilinmeyen] eşine söyle😃
ilknremrh
[bilinmeyen] benm kaynnam beni evden kovdu esim yanmda degildi baska sehirde calisiyodu beraber kaliyoduk kendi kendne kavga cikardi kovdu bnde annemn evine gittim esim geldi ev tuttuk fln tam rahatladm bu defa da hic bsey olmamis bana hic bsey dememis gibi ariyor konusuyor yinede napiyim bsey diyemiyorum yuzune vuramiyorm bnmde huyum boyle tabi evine gitmem uzak cunku o konuda rahatim o da gelemiyor 4. Katta oturuyorum merdiven cikamiyor tek sorun arayip konusmasi ama o konuya da bsey yapamiyorm iste icimden gelmese de konusuyorum yuzsuz oluyorlar biraz 😄
4283eslem
[bilinmeyen] espiri yaptı gülelim 😄
tansudipi38
Benimki de öyle 😁😁
KezbanBekciBa
[bilinmeyen] aramasa sormazsada iste kaynanam aramiyor dersin, anlat guzelcene simdilik dinlenmem lazim ilk 3 ay zaten riskli oluyor sonra zaten anlar
Benay
[bilinmeyen] aynı benim kaynana ama o beni günde 6 kere arardı açmadığımda eşimi arayıp karına ulaşamıyorum birşey mi oldu ki diye ortalığı ayağa kaldırırdı eşim kaç kere bu yüzden eve erken geldi kaç kere Aradı annemin telini niye açmıyorsun diye hamile bile değildim o zaman düşün evimiz yakındı kalkıp gelmezdi de bir buçuk aaatlik uzaklıkta ki eşimi arardı birgün hamile olduğumu öğrendi Anam gümde 6 kere arayan kadın 10 kere aramaya başladı aşerdiğin ne var diye canım bişey istemiyor dediğimde de swnin canın niye bişey istemiyor diye bağırırdı hep alttan aldım sonra kalktı benim babamın anamın adı olacak size söz düşmez dedi gene sustum Urfalılar bebeğe 40 o çıkınca ağzına acı biber sürermiş bende sürecek bizim aile acı seviyor o da sevsin diye bende iyice şaşırdın dedim ne oldu dedi eşim bende dedim annesine kızdı en son babamı arayıp ne altın takacaksınız demiş bir de babam tüm torunlarına sorardı beni mi diğer dedeni mi seviyorsun diye babam kaynanama demiş doğsun ben ona da soracam demiş hainlik yapma demiş evime geldi bende anne babam alınmış sana küsmüş niye öylr dedin dememle bana bağıra çağıra yürümesi bir oldu çok kötü kavga ettik bende tansiyonda var birde yeter desem de susmadı gitti oğluma deme birde onu üzme dedi söylemedim salak gibi içime attım bir hafta sancım vardı birden kanama oldu meğerse bebeğimin kalbi durmuş Yani anlamıyorum ne var iyi olsalar
4283eslem
[bilinmeyen] allah senin kocana da kayunvalidene sabır versin hakikaten sen tehlikelisin hiç çekilen bir tıp değilsin şimdi anladim kayınvaliden sana az bile yapmış bn ne dedimki.sana ıyilikle fikir sordun nasihat ettim bu kadar cirkeflesmenin alemi ne anlamış degilim