Regl sancıları en başta yerleşme ağrısı olarak oluyor genelde çok normal. Sonraki dönemlerde de ara ara özellikle regl dönemlerinde olabiliyor ilk üç ay da normal diyorlar. Şiddetli ağrılar dışında diğerleri normal gözüküyor ama işte biz hamileler hemen en kötüsünü düşünüyoruz malesef 🤷🏻♀️