erifeKumruEren
Merhaba kızlar öncelikle Allah hepinize bebişinizi sağlıcakla kucagınıza almayı nasip etsin.Normalde ayın 15 inde günü dolan minik pasamı doktorumuz ayın 12 sinde artık alalım dedi cünkü bende ne nişan ne sancı ne de suyum gelmişti her şey gayet iyiydi o gün geldi artık ben sanki dogum olmucak gibi gezdim alışveriş yaptım saat 4 civarı hastaneye gittim rutin kontrol yapıldı yatışım oldu ve suni sancı verdiler saat 4.15 gibi ben cok dua ettim yasin okuttum hamileliğimde cok yürüyüş yaptım hiç durmadım hurma yedim son hafta ve bunların cok faydası var agzınızdan duayı eksik etmyin allah yardım ediyor ve saat 4 bucugu geciyordu hemşire geldi acılmaya baktılar ve 6 cm olmuştu hiç sancı cekmedim adet agrısı gibi minik minikti sonra benim suyumu patlattılar ve hemen dogumhaneye aldılar doktorum geldi igne yapıldı ve küçük bir kesik atıldı ben sadece bu kadarını hatırlıyorum dogum agrısı acısı nedir Allahım bana cektirmeden cocugumu kucagıma almayı nasip etti sadece ıkın ıkınabildigin kadar dediler ve sobrası yok bende hatırlamıyorum uyumuşum odaya geldim uyanınca oğlumu görünce baslamışım aglamaya susturamamışlar o kadar güzel bir duygu ki Allah herkese nasip etsin maşalllah demeyi unutmayın kızlar Allah yardım ediyor ben hep normal istedi ve 15 dk da dogum oldu saat 5 te dogdu pasam ve 1 saat içinde oldu her şey☺️ Allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize