Enfeksiyon olduğu için vajinayı sirkeye su karışımıyla temizleme yapıyorum biraz rahatlıyorum ama doktorlarda vajinanın ph dengesini bozuyor diyorlar bazıları öyle yazmış bilgisi olan var mı progestanı fitil kullandığım için hem enfeksiyon hemde mantar yaptı