Esrahaliscelik merhaba ben 27+5 .. doktorunuz ne dedi? Benimki dikkat etmem lazim eğer çok hareket etmiyorsa hastane gitmem lazim kontrol için, ama herkes farklı tabiki, stress yapmayin ve sol tarafa yatin. (Turkçem iyi değil bu arada iyi anlatamiyorum 🥰)