Bende 13+1 haftaligim hiç bişey yiyemiyorum herşeyden tiksiniyorum hamilelerin yemesi gereken şeylerden ben hep tiksinmisim su dahi ilaçtan ilaca içiyorum zayıflamıştim ama şimdi artık çıkmaya başladığını hissediyorum zaten vokta zayıf bı yapım yok evlenmeden önce çok zayıftım ama evlenince kilo da çok aldım minyon tipli birisiyim zaten hemen belli oluyor geçen hatta eşim arabadayiz yakında olmucak bişey diyor çıkmaya başlamış karnın diyor içime cekmeye çalışıyorum acaba kilo mu karın büyümesi mi diye yapamıyorum yani yeni yeni çıkıyor bu haftalarda belli oluyir