Babyiveannesi Kizlar benim bugün pembemsi kanamam oldu sonra geçti hemen bide sanki bebeğimi bugün vajinanin üstünde hissediyorum benim gibi başına gelen oldu mu bilgi verirseniz sevinirim sanki içimde baloncuk patlaması gibi oluyor bide kasık ağrılarım var
ballisiyavrum Babyiveannesi doktora gitmedinizmi yada yazmadınızmı bu haftada kanama lekelenme normal değildir acele edin bence
Ekose9 Babyiveannesi bana olmuştu aynısı aynı haftada dr haber verdim nst baktı kontrol etti herhangi bir şey çıkmadı eve geldim sonradan olmadı bir daha ben enfeksiyondan şüphelenmiştim sabah biraz değişik akıntım olmuştu çünkü sizde var mıydı enfeksiyon falan
Bebegimicin1 Babyiveannesi o haftalardada dogum olabiliyor bazen normalde diyebiliyor doktorlar ama hafiften agrınızda varsa gidşn tedbirinizi alın ne olur ne olmaz
Babyiveannesi Smilend doktorum yok ki canım hep muayne olmaya gittiğimde doktordan memnun kalmiyorum her zaman farklı farklı doktorlara gittim saabit bir doktorum yok keşke olsaydı
Babyiveannesi ballisiyavrum 32 haftaya geld halla bir doktorum yok ki 😞😞 kanamam durdu diye hastaneye gitmedim yarın gideriz dedi eşim
hanimhanimcik kaç haftalıksız? pembe lekelenme ilişki sonrası vs normal karşılanıyor ama yine de doktorunuza haber verin bence. kasık ağrısı ara ara olabilir sürekli değilse sorun olmaz. ama patlamayı anlamadım o kesinlikle normal değil
Babyiveannesi hanimhanimcik ilişkiye girmedik canım kaç gündür 32 haftalığım ❤️ kaşık agrimfa sabahtan beri bir duruyor bir başlıyor anlamadım gitti
hanimhanimcik Babyiveannesi çocuk hareketli mi? hareketleri yerindeyse yarını bekleyebilirsin belki ama hareketleri azaldıysa hemen git bence. kasık ağrısı olur ama çok şiddetli olmaz ara ara gider gelir
Ekose9 Babyiveannesi ondandır muhtemelen aynı hafta aynı durumu yaşadım çünkü ordan biliyorum ama tabiki de mutlaka doktorunuza başvurun
Babyiveannesi Ilkayy Bugün gittiğim hastanede en nefret ettiğim doktor oturuyor o yüzden gitmek istemiyorum yarın esim gidelim dedi
Ilkayy Babyiveannesi öyle şey mi olur vedanın icin herşeye herkese katlanman laızm ya çocuğa bişey olursa nasıl rahat ediyorsun başka doktora git ben duramazdım kanamayı görünce hayret ediyorum rahatlığınıza
Babyiveannesi hanimhanimcik acaba diyorum bebek doğum pozisyonu mu aldı bugün o yüzden mi kasık ağrım oluyor bide vajinamin üstünde böyle biseyler oluyor bebek hareketleri mi değil mi ayırt edemedim ki ama böyle balon patlaması gibi bişey
hanimhanimcik Babyiveannesi doktora gidince emin olursun için de rahat eder. o balon patlaması olarak tarif ettiğin hissi hiç yaşamadım 36 haftalığım hareketleri olunca bariz belli oluyor zaten