Enda Kizlar 12 eylul bat ımdı 2 gun once beta yaptirdm sonuc 2.30 ama hala adet olmadim yani 3 gun gecikmem oldu sizce hamile olma ihtimalim var mi birdaha beta hcg testi yaptirmalimiyim.
HaticeElmas Merhaba bende de 2 gün geçti bugn test yaptm ama çıkmdı bişy erkn mi yaptm acaba bide akşm saatlernde yaptm
Alya_1963 HaticeElmas varsa akşam sabah farketmiyor akşam 7 gibi yaptım anında kıpkırmızı çiZgi belirdi ben şok 1 gün geçmişti
Enda Kan testi yaptm 2 gun once negatfti doktora gittim doktor bakti bebek yok dedi ama anlamafim ki hasta olmadim karn agrim var belim agriyo acaba doktor anlamamis olabilirmi
Asena17 Kizlar idrar testi yaptin mi demis ama kan vermissin zaten negatif cikmis sen yine de bekle bi 1 hafta adet olmazsan doktora git kuzum