Aszey2012 Merhaba yeni doğan için 2 numara 408 adet bez alsam hepsi kullanılabilir mi acaba yoksa elde kalır no 3-6 kilo arası
Fadikb Aszey2012 bu kadar stok yapmayın bence . Belki bebeğinize iyi gelmeyecek bu marka pişik yapacak .
alparslanannesii1661 Aszey2012 bez stoklamak cok riskli ya iyi bir marka olabilir ama bebeginize pisik yapabilir elinizde kalır hepsi bende gördüm ama yapmadım yoksa kaçırılmayacak firsat
Cidella Aszey2012 Bir arkadasim o adette almış bayağa artmış öyle demisti. Bir de farklı markalardan 30-40 adet olan paketlerden alıp deneyin. Ben öyle yaptım. Hangisi iyi gelecek bilemeiyoruz çünkü
Papatya-Kokusu Aszey2012 bence cok fazla 2 numara için çabuk kilo alıyorlar o aylarda elinizde patlar