Ceysii01 ben yüksek tansiyon problemi yaşıyorum ve bu bahsettiğiniz durumu genelde tansiyonum fırladığında yaşıyorum. Nabzım 135lere çıkıyor, burnum kanamaya başlıyor. Ama sizin tansiyonunuz iyi durumda. Kendinizi biraz dinleyin, tekrarlarsa mutlaka doktorunuza danışın. Allah korusun ihmal etmeyin sakın.