Apakay hayır canım iğne vermedi sadece coraspin alıyorum. Ama bazıları ilaç+iğne olarak devam ediyor. İlk 3 ay hep yattım korkumdan. Doktor kontrollerim 10günde birdi. Tehlike yoktu ama ben çok tedirgin olduğum için doktorum çok ilgili davrandı sağolsun. 3 ayın sonunda derin bi oh çektim. Aralıkta oğlumu kaybettim, şimdi kaybettiğim tarihde kızımı kucağıma alacağım inşallah🌸 inşallah hayırlısı ile senden de güzel haberler alalım💞