Aynuromer kurdeşen bendede oldu pire mi ? Yakarca mı ? Aklım sürekli karıştı.evi
ilaçladı eşim.doktora gittim giysi altında yani kapalı yerlerinde varmı kabarma dedi yok dedim .sadece el kol ayakta cıkıyor.ve yara oluncaya kadar kaşındırıyordu 1-2 hafta önce.sonra bir baktım kendiliğinden şişiyor şaka gibi meğersem kurdeşen miş.