Shnern hayır canım aksine 11 kilo verdim. Şuan 25+2yim, verdiğim kilodan sadece 1 kilo aldım. Ama doktorum şöyle dedi bana, amniyon sıvım fazla çıktı, bebek 1 hafta önde. Şeker yüklemesinde de şeker çıkmazsa bebek erken gelebilirmiş. Zaten bu sefee yine sezeryan istediğim için, 41.haftaları beklemeden 38-39 gibi doğum istiyorum. Kısmet bakalım.