babypoemnur 14+1deyim az önce lavaboya girdim serçe parmağım kadar bi akıntı gelmişti ama rengi bordo kahverengi gibiydi neyden oldu bilmiyorum lütfen akıl verin bana fotoğrafını çektim ama silindi kendiliğinden
Sedacannn babypoemnur acile gitseniz iyi olur belki kese etrafında kan oluşmuştur o düşmüştür dua edin korkmayın
Ozgebalc babypoemnur benimki bildiğin kan geldi hemde kaç kez şuan 17. Haftadayız her seferinde gittim bişey görünmüyo kanama bölgeside yok hiç anlamadık doktor rahim büyüdüğü için olabilir demişti
Eflinn1453 babypoemnur canım bende 14 haftalığım benimde 2 gün önce koyu kahve akıntım geldi çok korktum hemen doktora gittim progestan verdi bebeğin eşi aşağıda dedi sende çok stres yapma ama doktora git hemen. Burda yazılanları bekleme
Gizemin-minnakI @babypoemnur acile gidin bi . En azımdan içiniz rahat olsun . Burdan herkes sadece ihtimalleri söyler .
babypoemnur Gizemin-minnakI çok korktum ne yapacağımı bilemedim burda yaşayan kişiler varsa akıl almak istiyorum
babypoemnur Sedacannn hiç ağrım falan yok dünden beri kışlıkla uğraşıyoruz birde bebeğin eşi aşağıda demişti doktor o yüzden korkuyorum
Talhr Benimde 14 haftalıkken baştan az geldi hemen ped koyup hastaneye gittik yolda çok fazla geldi doktor progestan igne hap verdi 1.5 ay hiç kalkmadan yattım
babypoemnur Talhr ya şimdiye kadar hiç bi sıkıntı yoktu az önce görünce aşırı korktum ne yapacağımı bilemedim sizinde aynı şekilde olup sonra arttı mı
Nilufer22 Benim de oldu, ultrasonda baktı, kese dışında bir yerde eski kan birikmiş o akıyor dedi doktor. Öyle bir şeydir merak etmeyin. Doktora gidince insanın içi rahatlıyor gidin
Gizemin-minnakI @babypoemnur bebeğin eşi aşağıda mı? Tamam o zaman o yüzden de olmuş olabilir . benimde eşi aşağıda . Kendini yorduysan o yüzden oluyor . Ve ya eş yukarı çıkarken de olabiliyormuş . Ama benim söylediğim bi ihtimal . Bir de eş aşağıda siz iş falan yapıyor musunuz ? Mesela benim doktorum yasakladı . Ama canım sen yine de acile git .
babypoemnur Gizemin-minnakI ya bana da dinlen bol bol ayaklarını yukarı uzatarak dedi ama dünden beri çok yoruldum yani ağlayacak kadar nerdeyse o yüzden mi oldu anlamadım
Talhr babypoemnur 5 tane igne vermişti gün aşırı vuruldum eve geldi kadın vurmaya progestanıda düzenli ictim hiç aksatmadan gecti cok sükür suan 29 haftalığız icinizi ferah tutun kötüyü düşünmeyin ama Bi doktora gözükün mutlaka bana doktor hersey iyi bebek iyi demisti mesela neden öyle oldu bilmiyorum
Gizemin-minnakI @babypoemnur eşin aşağıda olması riskli bi durum . Yani kanama olursa tehlikeli . O yüzden kendinizi yormayın . Bana süpürge açıp vileda bile yapma dedi. Keşke siz yapmasaydınız.
babypoemnur Gizemin-minnakI yaklaşık 12-13 gün önce demişti eşi aşağıda diye doktora gidelim biz en iyisi