Bende şehir hastanesi düşünüyordum doğumdan sonrada ücretli özel oda tutabiliyormussunuz öyle yaparım diyordum hamileligin başlarında bulantidan sürekli seruma gittim gordumki çok iyi değil hemşireler falan ilgili temizde aslında ama Suriyeli dolu söylene söylene hemşireler alıyorlar doğuma korktum burda yapamam dedim farabiye gidiyorum çokta memnunum orda yaparım galiba doğum