goncacan Yüzüstü yatmamam gerektigini biliyorum ama her sabah uyandığımda yuzustu yatar halde oluyorum ve korkuyorum bişey olur mu diye 20 haftalık hamileyim bu arada.
Mercimegimm goncacan canım uyku sirasinda nasil yattigimizi bilmiyoruz farkina varmiyoruz yani. Ama dikkat et uyuma artik yani 20.haftadan sonra yüz üstü yatmayin diyor doktorlar.sola yat saga yat ama yüz üstü yatma.Hayırlı dogumlar diliyorum 🌼
Pinkmom goncacan Tabiki de yatma çok zararlı ve bence sende bunun farkındasın.Bana doktorum 15. Haftada artık sola yatmam gerektiğini söyledi gerisini sen düşün artık.Uyku arasında ne yaptığımızı bazen bilmiyorz ama bilinç altına işlemek lazım.
Babyboymom goncacan olmaz korkma :)) bende ilk gebeliğimde korkardım şimdi üstüne yattım hep yatabildiğiö kdr şu an 38+5 deyim pazartesi doğurmaya gidiyorum Allahın izniyle :)
goncacan MevaBera valla acimiyor karnim zaten henuz cok çıkmadı ama rahatta uyuyorum valla ama uyanınca korkuyorum bebek sıkışır mi diye
Yaprakk goncacan canım bende 20 haftama kadar yüz üstü uyudum ama daha sonralarında karnım acımaya başladı büyüdükçe uyuyamadım şu an 37+6 yım hep yan uyuyorum
ArzuGl Doktor diyor ki anne kendi canını acıtmadan bebeğe o şekilde zarar veremez. İlk haftalarda bende yatıyordum ama gittikçe karnım beni tahatsız etmeye yatamamaya başladım. Şimdi karnın yok diye rahatsız olmuyorsun uykunda ama zamanla yatamadığını göreceksin.
Bahar54 Sen ilk yattiginda yan yatmaya calis uyandiginda kendini yuzustu buluyorsan bunda bi sikinti olmazmis cunku vucut bebek ve senin icin en uygun pozisyonu buluyormus. Son haftalarda zaten istesende yatamiyorsun :)
Dkeskin17 hamile olduğumu öğrendiğimden beri soluma yatıyorum. Benim de pek hoşuma gitmesede mecburen o şekilde uyuyup uyanıyorum