Babytomss Merhaba ben 3. Kez embriyo transferi yaptırıcam. 3. Denemesinde bebeğini kucağına alan varmı ?
dino34 Babytomss ablamın oldu üçüncüde. 1 yıl sonra da tedavisiz yeğenim oldu şu an aralarında 1 yaş var yeğenlerimin🙈
Anneyim42 Babytomss dino34 benimde aynı şekilde ablamin 3. Denemesinde kucağına aldı 2016 da 2018 de oğlu doğdu kendi kendine şimdi yine hamile 3. Ye 🙈 benimde tüp bebek ilk denemede nasip oldu sağlıkla doğurmak da nasip olur inşallah 🤲
Babytomss Gzmmhmmd Anneyim42 maşallah sağlıkla büyüsünler inşallah. Sizde sağlıkla kucağınıza alın bebisinizi. Benim ilk tuttu 10 haftada kalbi durdu. 2. De tutmadı . Şimdi son embriyo transferi olacak tek yumurta inşallah sağlıkla nasip olur ❤️