Ben epidural normal doğum yaptım. Tam bir mucize 😄 iğneyi vurulduktan sonra kendime geldim resmen 🤪 ama zorlukları da var tabiki sancı hissetmediğin için ıkınmak zor olabilir birde ebeler karnıma bastırdı destek amaçlı. Bazende doğumun süresi uzayabiliyormuş ama benim öyle olmadı çok şükür ☺️