Onsekizinciharf bende 34 haftada gitçem 7 saatlik yola inş bi sıkıntı olmaz ya kendini rahat hissediyorsan bişey olmaz bence sadcee fazla oturmaktan ayakların şişebilir ben şimdi 31 haftalığım 2-3 saatlik biryere gidince ayaklarım biraz Şişiyo o kadar sende rahat terlik fln giy sıkıntı olmaz bide erken Doğum riskin yoksa tabi