Kızlar iyi akşamlar. 7 haftalık hamileyim. Kan uyusmazligim var. Doktorum en ufak lekelenme de hastaneye gel iğne tedavisi uygularım dedi. 3 gün önce hafif bir leke geldi acilden girdim kalp atışında vs bir sıkıntı olmadığını kanama kanalında kanama olmadığını soyledi. ignemi oldum. Bu akşam yine hafif bir leke geldi. Devlet hastanesi acillerinde hiç bı şekilde detaylı bilgi alamıyorum ne yapmam gerek bilmiyorum. Başına gelen var mı lütfen yardımcı olun bana.