Kubra-66 oğlum şubatta doğmuştu kızım normalde 28 Ekim diyir ama o kadar beklemez oğluma hiç öyle sweet tarzi almamıştım tulum çok kullanışlı oldu daha derli toplu oldu şimdi kızıma yigdim diyebilirim tulumu alt üst takımlar da da altı çıt çıktılar çok kullanışlı oldu kızımın 2 yada 3 tane normal alt üst takımı vardır ya tulum yada çıtçıtlı aldım hep montu da örgü şapkalı tulum öreceğim inşallah çok rahat oluyor 🤗