Zeynepbaby inşallah pazartesiye kadar bebiş kendisi gelmeye karar verir de sağlıklı bir normal doğum olur 🙏🏼 Benim ilk doğumum olacak, tecrübesiz olduğum için kesinlikle doktorun dediklerine hemen tamam der sezaryen kabul ederdim ama siz suni sancıyla bir doğum daha yapmışsınız, biliyorsunuz durumu. İnşallah gönlünüze göre olur 🌸