Maviboncuk-06 Kasıklara vuruyor dediyse tamam,rahme dediyse çocuğun her tarafı rahim ya o yüzden. Rahmin içinde olduğu için mantıken nereye vursa rahme vurur. Doktor öyle dedi yazmışsınız şaşırdım. Konuya gelince haftası şlerleyince başı çıkışa geleceği için bu durum geçecektir, doğru doğum pozisyonu alırsa tabi