Aleynaozkayaa Giden varmı kızlar dogumum orda olucak 32+4 haftalık hamileyim. Memnunmusunuz ben başından beri gidiyorum ama çevremde bazı insanlar önermiyor. Bi yandan da çok ilgi gören bi doktor çok kalabalık oluyor pahalı olmasına rağmen