Ennn merakla okuduğum şey buydu şimdi yazma sırası bende 🙈 Kızlar bu sabah sekiz buçuk gibi (38+3teyim bu arada) birden uyandım adet sancısı gibi bir sancı geldi şiddetli değildi ama uyandırdı beni sancılar devam etti dedim bir tuvalete gideyim belki ondan sancı veriyor,ayağa kalkmamla sular akmaya başladı,azıcık da nişan gelmiş kan vardı hemen eşimi aradım Allahtan daha işe gitmemiş içerden geldi dedim böyle böyle paniklemedik hemen duşa girdim,hazırlandım(depend bulundurun hemen giyindim sular akmaya devam ediyordu) geldik hastaneye doktorumuz baktı 2 cm açılma var dedi çıktık yukarı servise hafif bir suni sancı vericem dedi doktorum onu da hissettim ama eğer adet sancısını benim gibi acılı çeken biriyseniz aynı öyleydi o sancılar,nstde çıkmadı ama hem ben hissettim hem açılmam 4 cm oldu,bu arada lavman yaptılar yaptıkları gibi tuvalete çıktım,suni sancıyı arttırdılar sancılar arttı sevimsiz bir ebe geldi baş sorumluymuş o biraz canımı sıktı bağırdı falan kasılma diye o ara 8 cm olmuş mu açılmam sancım da arttı bir yandan kan ve su geliyor o ara korkmayın,soğuk soğuk terledim kustum ama ta bir gece önce yediğimden safra kustum.Pilates topu getirdiler 2 dakika bile oturmadım sancım arttı kakan geliyormuş gibi olunca haber ver dediler bir ara sancıyla öyle oldu doğuma aldılar hemen,sancıyla beraber ısındırdı doktor,karnıma da çok güçlü şekilde bastırdı o hoşuma gitmeyen kaba ebe,Allah’ın izniyle 5 ıkınmada geldi oğlum,çok küçüktü ama dün muayenede de 3200 çıkmıştı bugün de öyle doğdu,boğazım şuan öyle acıyor ki ıkınırken bağırmaktan.Bu arada Kesi olmadı sandım meğer atmışlar kızlar ama biz o anda hissedemiyoruz,dikmedeb önce çok yoruldub uyutayım seni biraz dinlen hem de acımasın dedi Allah bin kere razı olsun gerçekten konuşurken uyumuşum dikmiş giyindirmiş odama getirmişler,zonklama benzeri bir ağrı oluyor ama katlanılmaz değil,düşünün ki ben hayatımda 2 kere kan vermiş insandım ve ağlarım kan verirken bile,dayanılıyor Allah kuvvet veriyor,ağrı kesici yapıyorlar zaten.Uzattım biliyorum ama size daha detaylı bilgi vermek adına,Allah hepinizi kolaylıkla kurtarsın.Oğlum uyuyor şuan yanımda huzurluyum burnum sızlıyor çok ağlayasım var ağlayamıyorum.Hayatımda böyle hissetmedim Allah sizlere de en kolayından nasip etsin 🤲🏻