Kyatugce Hamılelık oluşacakken rahımde bozulmuş beta bır ınıyor bır yukselıyor doktor beta hcg düşecek dedı boyle bırsey yaşayan var mı ve dusmesı için ne gıbı bırsey kullandınız rahım temızlenmesı için
busrakoylu Kyatugce kimyasal gebelik canım birşey kullanmana gerek yok adet görüp söküyorsun ve betan sıfırlanıyor eğer parça kalırsa vs onun için kürtaj yapıyorlar umarım gerek kalmadan rahmin kendini temizler ki öyle de oluyor genelde🙏🏻
bireylulmeselesii Kyatugce kimyasal gebelik. Doktorlar önemsiz bir şey olduğunu nerdeyse her kadının yaşadığını söylüyor üstüne 1 kez adet görüp korunmadan devam edebilirsin. Kendiliğinden adete dönerek düşecek bir şey yapmana gerek yok
Kyatugce busrakoylu ilk 320 olmustu sonra 165 sonra tekrar yaptım 163 tekrar yapmıştım 185 Pazartesi yaptım 320 oldu yıne ıkı gün önce kanamam oldu 2 gün kadar adet günüme daha 5 gün var adet görür müyüm acaba doktor kurtajlık bır durum yok demıstı cunku daha tam oluşmamış dıye
busrakoylu Kyatugce normal adet görürsün canım adet bittikten bi müddet sonra kendiliğinden betan düşecektir içini ferah tut🙏🏻 İlk gebelikte bende kimyasal gebelik yaşamıştım korkunu anlıyorum ben baya kafayı takmıştım bu beta niye düşmüyor diye ama düşüyor sen rahat ol🙏🏻
Kyatugce bireylulmeselesii ayın 13nde kanamam oldu ıkı gün sürdü o ğ6 gün sonra adet günüm normalde peki adet olucak mıyım yoksa bu adet gıbımı sayılıyor
bireylulmeselesii Kyatugce o adet sayılıyor aslında. Tekrar olmazsınız yüksek ihtimalle. O kanama ile bitmiştir beta da düşer yavaş yavaş . Tekrar deneyebilirsiniz gebelik istiyorsanız hicbir sorun olmaz