İyi akşamlar kızlar 39+2 deyim 2. Bebeğime hamileyim ilkini 4 kg normal doğurdum (40+3 de suni sancı ile başladı ) şimdi dediğim gibi 39+2 bebek 4kg doktorum iri bir bebek olduğunu söylüyor kendi sancını beklersen daha fazla kg alır normal doğuramaZsın diyor çatı muanesinin daha detaylı şekliyle doğumu başlatmasına kolaylaştırabilirim 1-2 güne doğumun başlar diyor . Bende ne yapacağımı karar veremedim kendi başlasın istiyorum doğumun ama doktorun dediği gibi kg alırsa bebek nasıl olur bilmiyorum böyle birşey yaşayan var mı fikirlerinizi yazar mısınız..??