Busra2013 ben vejeteryanım, et balık tavuk, yumurta hiç bişey yiyemiyorum normalde. Genel olarak hayatım boyunca sıkıntısını yaşadım. Ama ilk gebeliğimde de, şimdiki gebeliğimde de bebeğimin gelişimini etkileyecek bir durum yaratmadı. Sadece bol sebze ve yoğurt yerim. Ara sıra peynir yerim.