Merhabalar 39+0 oldum. Hiçbir belirti yok. Ne nişan ne sanci ne de açılma. Arada kasılma oluyor. Onun dışında kasiklarimda ağrı ve belimde ağrı var. Başka bi durum yok. Cuma günü kontrolüm var. Böyle olursa acaba suni sanci mı verirler yoksa sezeryan mı olur. Çok korkuyorum. 😔😔