123_ilhan Benimde en başından beri iki hafta önde gidiyordu.Sağlık olarak sorun değil korkmayın.Sadece normal doğuma engel olabiliyor iri bebek olup normal doğanda var tabi.Ama benim bebeğim dönmedi mesela sonrada kilosu ve boyundan ötürü yeri kalmadı baş ve ayaklar yukarda kilosuda önde olduğu için yarın 38.haftama giriyorum ve sezeryan olucam onun haricinde bi sorun olmaz 🙏🏻