Aysemm34 7 haftalık gebeyim. Ama iki haftador özellikle akşamları vücudumda aşırı kaşıntı oluyor. Sonra tüm vücudum kabarıyor. Sizlerde de oldu mu böyle bir durum 🙄
sheyda1991 Aysemm34 hormon değişiminden ötürü kaşıntı olabiliyor. Bende de olmuştu şu an nispeten daha az. Ama yine de bir cildiyeye görünmenizde dayda var. Kadın doğum uzmanı oraya yönlendiriyor şu an için kolestaz gibi bir durumu düşünmüyorlar çünkü