BusraKc7 sizinle benzer durumdayım. İlk bebeğimde kaka yapma ihtimali var dedi doktorum ve beklemeye korktum 39+6 da sıfır sancı, sıfır açıklıkla yatış yapıldı. Suni sancı ile doğum yaptım. Tertemiz ve sağlıkla doğdu kızım elhamdülillah. Ama çok zorlandım hep içimde acaba beklesem kendi sancımla daha kolay doğum yapar mıydım sorusu kaldı… Şimdi ikinci bebeğime 39+3 hamileyim. Bu sefer yalancı sancılarım, açılmam var. Nişanım da geldi. Dün kontrolde bu doktorum da pazartesi 40+0 da yatış yapalım diyor. Aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Beklemek istiyorum ama ne yapacağımı bilemiyorum. Dua ediyorum kendi sancım gelsin diye 🥺 Vesselam zor bir karar sizin yerinizde de olsam doğumu başlatırdım. Daha önce yaptığım gibi…