mervedefne Kizlar mrb mersin şehir hastanesinde kontrollerimi oluyorum ve çok memnun kaldim doğumu da orda yapmayı düşünüyorum doğum yapan veya çevresinden duyan varmı hastanenin doğumuna herkes iyi diyor inşallah benim doğum da iyi ve kolay geçer ? Fikri olan veya doğum yapan varsa yazabilirmi???
Minnakim mervedefne doktorum başar dolmuş bende hamileleigimin başından beri gidiyorum ve doğumu orada düşünüyorum kesinlikle cok iyi ..
GamzeIkay mervedefne bende şehir hastanesine gidiyorum kontrole doktorumdan çok memnunum arkadaşımda orda doğum yaptı odaları süper herşey var temiz de en önemlisi
HandeMersin mervedefne Canım benim arkadaşım doğum yaptı ve çok memnun kaldı birde normal doğum oranı olarak en yüksek hastane mersinde
mervedefne Minnakim benim doktorum türkan hanım bazen de murat beye giduyorum doktorlarından memnunm inşallah doğumda güzel geçer cnm ama tercihim o hastane
Kuruuzum Peki forum yasam la ilgili fikri olan varmi ben tarsustayim tarsusmedikal de mi forum yasam da mi dogum yapsam hala karar verebilmis degilim😞 fikri olan yardimci olursa sevinirim
mervedefne Kuruuzum cnm forum yaşamı da çok begeniyolar ordaki doktorları ve doğumu tabi yine de karar senin
Helinasel Bende Mersin'de yaşıyorum ve hamileliğin ilk gunununden beri kontrole Mersin şehir hastanesine gidiyorum dogumuda orda düşünüyorum benim doktor Mehmet Kaya kızlar sizin doktorların ismi nedir?çok memnunum doktoruna..
zehra33 Ben Ahmet Selçuk Oskay’a gittim gayet memnundum normalde İstanbul’da yaşıyorum orda takipliyim ama tatil için memleketime geldiğimden oraya muayeneye gitmiştim. İlgiliydi ama biraz yoğun oluyor tek kötü tarafı o bence