Medha https://imgyukle.com/i/Fc1Bx kızlar 37+3 üm ilk gebeliğim sizce karnım düşmüş mü? Ben hiç anlamıyorum böyle şeylerden?
Zeyyyn Medha yukarıda duruyor canım düşse daha rahat oturur daha rahat nefes alırsın bide onu takip et
Aysemin54 bebisim-_00 bnmde oyle canım yukarda ama kafası asagıda daha kanala gırmedı 37yız bzde normal istiyorum hiç anlayamazsın bı anda düşrrr
Canany HilalYlmz cinsiyeti ne çok belli düştüğü bende 37 deyim kız bekliyorum bu hafta çatı kemiklerim çok acıyor adım atamıyorum acıdan