kizlar cok endiseliyim bu durumu yasayan varmi? 28+1 haftaligiz, bu gun kontrolum vardi, ultrason sonucuna gore 26+5 gorunuyor bebegim. doktor sorun yok dedi ama yinede icim rahat degil. ilk haftalar 4-5 gun geriydi . ilk kez boyle geriden geldigini fark ettim. kilosu 1kilonun ustu . sezaryen icin sectigim gunu de ileri bir tarihe aldi doktor 39+6yi bile beklerim diyo 😖