Canim galiba 12.haftaydi yada 13 banada aynı teşhisi koymuştu.gunde 3 defa progestan fitili kullanmaya başlamıştım ve devamlı yatıyordum.bana cok aktif olma demisti doktorum Bende cok dikkat ettim gün içinde hiç ayağa kalkmadım bi tuvalete kalktım bide bazen belim ağrıyordu evde bir tur atıp hemen tekrar yatıyordum ve bol su içiyodum cok sukur ilerleyen haftalarda düzeldi şuan 33.haftamdayim.sende dikkat edersen insallah düzelir