MommyTeacherandHappy Büyük kararsızlık sonucu 28. Haftamın içindeyken bugün biontech birinci doz oldum😊şifa olsun inşallah..
Clementinee MommyTeacherandHappy bebeğine ve sana sağlık şifa olsun İnşllah canım bende 1 hafta oldu olalı😇
Hatice-Cihan MommyTeacherandHappy bende 23 haftadayiz covid oldum is yerinden haftada bir PCR testi istiyolar vermek zor geliyo bana sanırım bende olucam 😔
MommyTeacherandHappy sulekbly sizi anlayabiliyorum ben de öyleydim ☺️Düşünmeden anlık karar vererek oldum
Somerkadir4 MommyTeacherandHappy yok şu an iyi çok şükür ama zordu yani😂 bi oğlum da var evde onunla ilgilenmek falan zor oldu💜🤲 şimdi iyi şükür
TubaEla MommyTeacherandHappy bende aynı çok kararsızlık yaşadım ve dün bende ilk aşımı oldum 36.haftamda 😌 şifa olsun hepimize 💙