Aylinaylinn Ben de en başında oda yapmayacaktım,sonra müsait odam olunca yapmaya karar verdim.çünkü 6 aydan sonra odasını ayırmayı düşünüyorum,daha sonra bebekle oda düzenlemek zor olacağı için şimdi yapıyorum.
Çilek mobilyadan büyüyen yataklı,3 kapılı gardrobu olan oda takımı aldım.yatak odama da anne yanı beşik alacağım.