kbratrkylmz şöyle söylim bebek arabasından beklentiniz nedir öncelikle ona karar vermeniz önemli benim bir arabadan beklentim hafif az yer kaplayan ve kolay katlanabilen bir araba oluşuydu o yüzden bu arabayı almaya karar verdim . Tabi dış görünüşünde önemliydi benim için. Henüz kullanmaya başlamadım ama sraştırmalarım sonucu buna karar verdim. D-Go olanı da araştırın yorumlara bakın küçük farkları illaki vardır