Bugün kontrolüm esnasında doktorum kesemde ip gibi bir çizgi gördü. Amniotik bant olabilir dedi.( kesici ipmiş) Bebeğin vücuduna ellerina ayaklarına sarabilirmiş. Bu da kusurlu doğmasına sebep olabilirmiş. O kadar çok korktum ki. Tek tek ellerine ayaklarına baktı ve gösterdi. Bu da pipisi dedi 🙈 şimdi cinsiyetini söyleyince korkuma tepki de veremedim. Perinatoloji yönlerdi. 2 doktor ayrıntılı bir şekilde baktı. Çok şükür bir sıkıntı yokmuş. Plasentam çiçek şeklinde olduğu için öyle görünmüş. Ense kalınlığıda yok dedi. Hem korktuk hem sevindik. Başınıza böyle bir şey gelirse korkmayın arkadaşlar. Rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲😇