Bus 5 haftalık gebe arkadaşım var hamilelik kisti olduğunu söylemiş doktor başına gelen veya bilgisi olan var mı geçmezse neler uygulanıyor
Patito__ Bus bendede vardi ilk basta ama dr ansormayi unttm gectimi duruyomu diye bazilarinda bebek beslensin diye cikarmis ve ilerleyen zamanlarda kaybolurmus zararsizmis o suan yok sanirim 8. Haftadayim
Burcu582 Bus banada doktor hamilelik kistim oldugunu söyledi zamanlari küçülür dedi hala küçülmedi 8 cm hemde vaya büyük ama doktor zararlı değil bebeğe diyor zamanla küçülecek diyor.sadece ağrı yapıyo biraz
deleytedmom257 Valla bana da ilk muyanenemde demişlerdi yumurtalığın altında kist var diye korkulacak birşey yok zamanla kaybolur demişlerdi şu anda 23. Haftamdayım her gittiğimde sormayı da unutuyorum doktora bu sefer unutmam inşallh ama kötü birşey olmadığını söylemişti doktor o zaman
Bus deleytedmom257 arkadasım da Antalyaya gidicekti ama korktuğu için gitmiyor ondan sordum teşekkürler
deleytedmom257 Bus bir sıkıntı olacağını sanmıyorum onun doktorunun kist için ne dediği de önemli tabi.bana çoğu hamilelerde olduğunu ilerleyen haftalarda yok olduğu tarzında birşeyler demişt😊
Patito__ Bus kasik agrisi hamileliklerde oluyor suanda arada olur bende dr rahim genisliyor diyor daha oncede kistlerim olurdu kasik agrisi yapmiyordu bnde
Patito__ Bus herkeste farklıdır kasiklara da vurabilir tabi ama hamilelikte hamilelik agrisi onlar cnku hamilelk kisti onemli birsey degil
celikkoznurr bende 13. haftamdayim. hamilelik oncesinde sag yumurtaligimda kist vardi ama zararsiz oldugunu ve hamilelige engel olmadigini soylemisti doktorum nitekim oyle oldu.4 gun once doktoruma gittigimde sagdaki kistlerim duruyo bununla birlikte solda da kost olmus ama zarari olmadigini soyledi. umarim ileleyen donemde kaybolur..