Cansuturk Adetim ıkı hafta gecikti ilk kez ama ıkı kere beta test yaptım negatif cıktı bu gecikme sebebim ne olabilir Adetin gelmesi icin ne yapmalıyım tarlusal içiyorum ama baska ne adeti hızlı getirir lütfen yardımcı olun
Sksksksks Cansuturk bır gebenın gunlugu dıye sayfa var canım orda adetın gelmesı ıcın egzersızler var ben ondan yaptım birde maydanoz suyu ıctım ertesı gun adetim sökülmüştü canım 😇bunları yaparken hamıle olmadıgına emin ol
Cansuturk Dr um muayne etmeden bu sikayetimi söyleyince tarlusal onerdı ama kist falan olabilir mi baska bı saglık prb o korkutuyor beni 30 yasındayım ilkkez geldi bu basıma
Cansuturk Sksksksks yok degilim 7 ve 10 gunluk gecikmem de ıkı kan testimde cıkmadı evet ebruyu bende takipteyim yapıyorum olmuyor da olmuyo ada cayı kus burnu kekik cayı neler icmiyorum ve tarlusal basım agrıdı artık 🤨🤨