Merve2Asel Tulaytemurxx bende ilk defa Yaşar cana gittim. Çok ilgiliydi o da ama bebeğin kafası büyük dedi şimdiye kadar hiç dememişlerdi 😢
Balliko Tulaytemurxx Allah ondan razı olsun Acildeyken gıtmıstım persembe de randevu aldım çok çok mükemmel bir doktor 💙
Tulaytemurxx Merve2Asel Onuda çok söylediler bana eyer mustafa bey iyi cikmasaydı ona gitcektim ama cok iyi doktor
Merve2Asel Tulaytemurxx ben farklı doktorlara gitmiştim 3 aydır gitmiyordum hayata gittim sonra Yaşar cana aldım ekranı çevirip gösterdi elime kagıt verdi 2 hafta sonra gel dedi yanı baştan buna gitseydim keşke randevuyla uğraşmazdım kaç haftalıksın Doğum nasıl belli benim normal gözüküyor emin olamadım hastaneden ama yşnede oraya gidicem sanırım
Tulaytemurxx Merve2Asel Randavu için herkes ona gidiyo kagit yazip bidaki ay randavusuz gidiyomussun diye ben gitmedim ona mustafa bey cok iyi ona gidin derim ben bugun gittim yasar canın kapısı doluydu
Merve2Asel Tulaytemurxx 35 haftalığım ya artık değişmek olmaz nst girdim yine nst sokar zaten Doğuma doktor girmiyor
Tulaytemurxx Merve2Asel Fark etmiyor 35 olsan aynen acilde kim varsa o giriyus oda cok sacma bence biz bosuna belirli bi doktora gidiyoz o zmn 😐
Zeyzey6116 Bende bu hafta ilk defa Yaşar beye gittim. Babacan, saygılı ve de ilgili bir doktordu. Hastanenin temizliği tam anlamıyla mükemmel şuan ki hastalık koşullarında. Odalardan da herkes memnun olduğunu belirtmiş. Doğumu insallah orda yapmak istiyorum.
1anneadayiii Hanımlar bisey soracam 36+2 haftadayim bende bursa şehir hastanesine gidiyorum çatı muayenesi yapıyorlarmış ne zaman yapıyorlar kacinci haftada bunu merak ediyorum hazırlıklı gitmek için bende yaşar can a gidiyorum çok iyi bir doktor
Gulluanne 1anneadayiii Çatı muayenesi oldunuz mu acaba ben 40.haftamdayim düzenli şehir hastanesinde muayene olmama rağmen öyle bir muayene olmadı merak ettim
1anneadayiii Gulluanne aynen bende daha olmadım ve bende çok merak ediyorum olan oldu mu aceba yapmıyorlar galiba
Balliko Tulaytemurxx bende 16 hafta olucam artık cinsiyet söyler heralde 😍 acile gittiğimde oradaydım cinsiyet belli oldu mu dediler mi demişti hayır demiştim o zaman demem ama baya açmış erkek dedi İnşAllah persembe günüde öyle der 💙