Allah hepinizden razı olsun bugün çekildim rahim filmini ben tabi korkuma yenik düşerek anestezi aldım iyi ki de almışım sol tüpümde tıkanıklık varmış biraz zorlanmışlar ama açmışlar şükürler olsun kanamam oluyor 1 hafta devam edebilirmiş çok az ağrım var Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah tez zamanda hayırlısıyla sağlıkla hamile kalabiliriz hamile olanların da Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucaklarına almalarını nasip etsin inşallah 😊🤲🤲