Nehirada ben 21. Haftamdayim ama 18 de gissetmeye basladim birde ilk hamileligim 29. Haftamdada gogsumden sut geldi suanda baya hissediyorum 1.5 kilo aldim 55le hamile kaldim iste herkesde farkli oluyor 😊 ama hissedersiniz en kisa zamanda insallah cok guzel bir duygu 😊😊